Life's a bitch.

Är så otroligt skoltrött och jag vill inte dit imorgon! Nog för att vi bara sitter och spelar spel hela dagarna, men ah. Vidåker är seriöst en hemsk skola.. Ska bli så otroligt skönt och roligt att ha sommarlov! Bada, vara i solen, umgås med kompisar, sena grillkvällar, kanske lite beach volley?, mja det låter underbart! På fredag åker jag och ett litet gäng iväg till Gröna lund! Ser fram emot det något extremt mycket, tyvärr tror jag att jag håller på att bli sjuk.. Något som jag inte tänker åka i hela mitt liv, det är fritt fall, förstår inte hur folk kan tycka det är KUL? Skräckslagen blir man ju. Nu ska jag kolla på HIMYM sen slagga! bb!


HAHAHA, hittade en bild från när Henrik var med på Fångarna på fortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0