Du är snart där

Idag var jag på gymmet för första gången på typ 9 veckor. Herregud asså.. Det där med att bryta foten var nog det dummaste jag gjort! Märks att jag inte tränat på länge, shit, blir ju anfådd så fort jag springer i 2 minuter, det är hemskt! Men nu är jag "back on track". Drar till gymmet med Natalie imorrn också. Ja visst ja, idag var det tydligen den sista volleyboll träningen för i år (?!) Vi fick ett kinderägg av våran tränare, haha. Men hur ska jag kunna klara mig utan volleyboll så länge? Jag har ju nyss börjat spela igen, och då ska vi sluta. Det är ännu hemskare.. Så allt i den fysiska delen i mitt liv är hemskt just nu, ehehhe. Aja, skönt att kunna gymma i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0