Chillar med sis på rummet

Har inte bloggat på ett tag eftersom att jag inte har något att skriva om, plus att jag har haft fullt upp med mopedkurser och pluggande! Riktigt skönt att snart ha moppekort, att kunna åka dit man vill, när man vill. Skulle nog ha haft kortet någon gång nästa vecka ifall jag hade haft ett leg, men det kommer ta typ 3 veckor till.. Klantigt av morsan jaow! Nu ska jag bussa ner min lillasyrra för jag orkar inte med henne längre, hon är bäst i väldigt små doser :>


Ganska uppenbart att jag har färgat håret, men jag skriver det i alla fall. Jag har färgat håret :)

Kommentarer
Postat av: Natalie Larsson

så fina, så fina! (:

2011-05-15 @ 16:31:10
URL: http://natalielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0