Som får en att säga i natten; Jag behöver nått starkare

Jag är supertaggad! Imorgon är det Håkan som gäller, fyfan vad kul det kommer bli. Lite krångel med biljetterna bara. Vi kunde inte hämta ut dom idag, det var något som var ogiltligt typ, men vi ringde till ticnet och dom sa att vi skulle få biljetterna i arenan 1 och en halv timme innan konserten. Ur högtalarna ---> Håkan Bråkan. Vi har hyrt en stuga någon stans i Karlstad så vi slipper köra så långt hem mitt i natten, mysigt :) Nu ska jag hoppa in i duschen sen packa lite nödvändiga saker, tjingeling!


Ska även åka och kolla på en moppe lite utanför Karlstad. Kanske inte världens finaste men den duger definitivt åt mig. Ser lite stor ut, kommer jag ens nå ner till marken? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0