Håkan Hellström 22 April Karlstad

Tänkte berätta lite om min kväll i Karlstad! Först checkade vi in på campingen, grillade lite, sen åkte vi iväg till arenan runt halv sju eftersom att vi var tvunga att hämta biljetterna där och vi ville ha gott om tid på oss. Sen gick vi och snackade med någon som jobbade där om vart man hämtade biljetterna, då visade hon oss runt hörnet. Vi gick och hämtade biljetterna och sen gick vi in i arenan. Där stog dom och sållde Håkan tröjor, väskor osv. Jag köpte en t-shirt, asnajs. Sen gick vi till våra platser, då var hon tjugo över sju. Konserten började åtta. Typ fem i åtta kom jag på att jag var kissnödig, så då sprang jag iväg till toaletterna. Och sen när jag står och tvättar händerna hör jag hur dom höjer volymen och publiken började skrika, och jag ba shiit, och sprang till våra platser i 120. Hann precis innan Håkan gjorde entré. Höll nästan på att börja böla för att jag blev så glad, haha. Han öppnade konserten med Håkan Hellström – Dom där jag kommer från. Det var ett sånt jävla drag hela tiden. Han är den bästa liveartiseten jag någonsin har sett. Kan knappt beskriva konserten med ord, men det var lätt den bästa upplevelsen jag vart med om. Han var verkligen överallt på scenen, dansade som jag vet inte vad och fy satan vad rolig han var. Han körde alla låtar jag hade hoppats på att få höra förutom en. Extra mycker drag när han körde igång Kom igen Lena och Ramlar. Sen skrek han, nej nu startar vi bilen! Då körde dom igång En vän med en bil, en av mina absoluta favoriter, snacka om att jag blev glad! Och Håkan kan vara riktigt glad att han har ett sånt grymt band som han har! Gud vad jag älskar den där snubben! STORT JÄVLA TACK TILL HÅKAN, Sveriges grymmaste, underbaraste, snyggaste och bästa artist.

Tog lite suddiga bilder med skapligt dålig kvalité med morsans filmkamera.






Gick och gjorde tummen upp till typ hela arenan efter konserten, haha!

Det blev en hel del filmat också men tänker inte lägga upp några filmer för det är så kass ljudkvalité och så vet jag inte om man får dela filmer från konserter?

Kommentarer
Postat av: amanda harrysson

Men hallå, vart är bilderna på löfbergs lila arena?!?!?!?

2011-04-25 @ 18:26:23
URL: http://mickizochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0