And the rain will kill us all

Idag vaknade jag upp med en djupt sovande Natalie brevid mig vid typ klockan 1. Pillade lite på henne och då vaknade hon med ett ryck, blev lite rädda båda två där. När vi hade ätit frukost och så drog vi ner till Vingåker och hängde med Lucas och Mannsbart. Plattade Lucas hår och shit vad snyggt det blev, killar borde lära sig att använda en plattång också. Nu ska jag lägga mig och glo på Family Guy en skvätt innan jag somnar, höres.



Visst ja, jag förlovade mig idag. Börjar redan få kalla fötter, jag menar, kan ju förfan inte gifta mig med en lesbisk nunna..

Kommentarer
Postat av: Natalie Larsson

mahaha, du är lyckligt lottad tove! du hittar ingen bättre man än mig!

2011-04-21 @ 10:07:44
URL: http://natalielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0